حیات سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی استمرار دارد
کد خبر: 4119438
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

حیات سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی استمرار دارد

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از سال ۵۸ تاکنون در صدد براندازی انقلاب اسلامی هستند. گفت: حیات سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی به برکت پشتوانه مردمی، هدایت های رهبری و خون پاک شهدا استمرار دارد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، خطیب جمعه ساری، ۱۴بهمن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری، در مصلی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت دهه فجر و ایام ولادت امام علی(ع) با اشاره به اهمیت تقوا گفت: امام علی(ع) در پیش برد جبهه حق سه ویژگی شامل چشم پوشی از خود، شجاعت در پذیرش حق و وفاداری تمام عیار برای جبهه حق داشت.

وی افزود: ۲۵۰مسجد استان مازندران آماده میزبانی از معتکفین هستند. آئین نورانی و معنوی اعتکاف فرصتی مناسب برای ساختن روح و پرورش استعدادهای معنوی است که باید از این فرصت دست داده به درستی برای بندگی خداوند متعال بهره گرفت.

امام جمعه ساری با اشاره به روز فناوری فضایی تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی در این حوزه از صفر به رتبه‌های بالایی دست یافته است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ظهور و بروز انقلاب اسلامی مصداق کامل آیه ۱۲۹سوره اعراف است، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی سردمداران رژیم پهلوی به هلاکت رسیدند و مستضعفین به خلافت رسیدن و خداوند درحال رصد و نظارت است که آنهایی که امروز به قدرت رسیدن درد مردم را می شنوند، در  خدمت مردم هستند و یا اینکه بعد از رسیدن به قدرت مردم را فراموش می کنند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایانی را انجام داده گفت: نباید موفقیت های نظام را نادیده گرفت.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از سال ۵۸ تا کنون در صدد براندازی انقلاب اسلامی هستند، افزود: حیات سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی به برکت پشتوانه مردمی، هدایت های رهبری و خون پاک شهدا استمرار دارد.

انتهای پیام
captcha