مسیر ملت بحرین بدون توقف ادامه خواهد داشت
کد خبر: 4119496
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
شیخ عیسی قاسم:

مسیر ملت بحرین بدون توقف ادامه خواهد داشت

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، بر اهمیت مقاومت مردم بحرین صرف‌نظر از عناد دولت این کشور در قبال ملت، تأکید کرد و گفت: مسیر ملت بحرین برای رسیدن به خواسته‌هایشان بدون توقف ادامه خواهد داشت.

 به گزارش ایکنا به نقل از العهد، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی بحرین با انتشار بیانیه‌ای در خصوص مطالبات واقعی مردم این کشور و ضرورت اصلاحات تصریح کرد: فاصله مردم با نظام سیاسی در بحرین، به حدی رسیده که ملت بر این باورند که نباید از هیچ‌یک از خواسته‌های واقعی خود دست بکشند؛ زیرا نیاز به آنها مبرم است.

وی افزود: برای محقق‌ساختن این خواسته‌ها اصلاحات ضرورت دارد و در جانب دیگر حکومتی قرار دارد که بر عدم پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید داشته و منجر به انباشت مشکلات آنها شده است.

عیسی قاسم تصریح کرد: اگر حکومت بر لجاجت خود پافشاری کند، عزم ملت نیز در مقاومت راسخ‌تر می‌شود و هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، ایمان مردم به ضرورت تغییر و آمادگی ذهنی آنها برای این تغییر نیز بیشتر می‌شود.

این مرجع دینی بحرین همچنین تأکید کرد: مردم در این راه، رسالت بزرگ خود را ادامه تلاش برای رسیدن به هدف دانسته و بر این امر تأکید دارند که مسیر آنها باید بدون توقف، پیش برود و تلاش آنها موانع را در هم خواهد شکست.

انتهای پیام
captcha