جشنواره‌های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور توسعه می‌یابد
کد خبر: 4119583
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
وزیر ارشاد:

جشنواره‌های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور توسعه می‌یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توسعه جشنواره‌های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور و ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

ادای احترام وزیر ارشاد به شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در اولین برنامه حضور خود در کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وزیر ارشاد در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه همه دنیا مرهون رشادت‌های شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی هستند که جلوی یک تروریسم وحشتناک را گرفت، به برنامه‌های سفر یک روزه خود به کرمان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح یکی از زیباترین مجموعه‌های فرهنگی کشور در کرمان هستیم.

وی با بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر کرمان از نظر زیبایی، معماری و مجموعه‌های مختلف جزو بهترین‌های تاریخ فرهنگ و هنر کشور است، اظهار کرد: این تالار جزو افتخارات فرهنگی و جزو دو اولویت‌هایی است که در این دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر ارشاد از توسعه جشنواره‌های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور و ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی از کرمان گرفته نشده و این جشنواره سال آینده در چند ناحیه از جمله کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha