آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4120364
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در بوشهر برگزار شد

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» امروز، ۱۸ بهمن‌ماه، در محل سالن همایش‌های صداوسیما مرکز بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» از سوی سازمان بسیج رسانه با شعار «رسانه، خدمت و امید»، امروز، ۱۸ بهمن‌ماه، در محل سالن همایش‌های صداوسیما مرکز بوشهر با تلاوت سیدوحید حسینی برگزار شد.

در این مراسم، مهدی حیدری، مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر، با بیان اینکه انقلاب ایران در واقع طلوع تمدن اسلامی در راستای روشنگری و بیان دقیق حقایق بود، اظهار کرد: جهاد تبیین یک فریضه است و همه ما باید در خط مقدم این جهاد تبیین تلاش کنیم.

همچنین سردار پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، نیز در این مراسم با بیان اينکه نبرد امروز یک نبرد رسانه‌ای است، بیان کرد: نیار روز افزون به اطلاعات و اخبار در سطوح مختلف به جایی رسیده است که زندگی بدون فضای رسانه‌ای برای هدایت ساختارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ممکن نیست و تبدیل به یک ضرورت شده است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت هر رسانه باید همراه با ایمان و ایثار و مجاهدت باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها و فناوری‌های رسانه‌ای یکی از یگان‌های راهبردی و دانایی‌محور در بحث دفاع از امنیت ملی کشور و دیگر ساختارهای فرهنگی و هویتی و بین‌المللی است.

یادآور می‌شود، در آیین اختتامیه هفتم جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» از حامد فکوری، دبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن شعبه بوشهر با حضور مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و اکبر پورات، معاون سیاسی استاندار بوشهر در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب اسلامی ایران تجلیل شد.
هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

تقدیر از حاج‌حامدفکوری، خبرنگار بین‌المللی خبرگزاری ایکنا

مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور


زینب محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha