آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی بشری در زاهدان
کد خبر: 4120552
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی بشری در زاهدان

بیست و دومین دوره تربیت مربی طرح ملی بشری در استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل برنامه‌ریزی، آموزش و مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی بشری در زاهدان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیست و دومین دوره تربیت مربی طرح ملی بشری در استان سیستان و بلوچستان به عنوان یازدهمین استانی که این طرح در آن اجرا می‌شود، آغاز شد.

این مراسم 17 بهمن‌ماه با حضور ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیر کل برنامه‌ریزی، آموزش و مشارکت‌های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

در ابتدای این دوره علی سرگزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شهرکی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ابراهیم کرمانی‌نژاد دیدار و درباره طرح ملی بشری به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند.

در ادامه مدیرکل برنامه‌ریزی، آموزش و مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به دیدار جمعی از مدیران و مربیان مؤسسات قرآن و عترت رفت و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد. از دیگر برنامه‌های کرمانی‌نژاد بازدید از چند مؤسسه و مدرسه قرآنی مانند مؤسسه جامعه القرآن کریم و مدرسه دخترانه علم الهدی بود.

همچنین مدیر کل برنامه‌ریزی، آموزش و مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت با حضور در محفل قرآنی با جمعی از مربیان و قاریان ممتاز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نهایت ابراهیم کرمانی‌نژاد با حضور در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همراه مربیان این دوره جلسه اول تدریس طرح ملی بشری را آغاز کرد.

انتهای پیام
captcha