جهاد تبیین نیازمند موقعیت‌شناسی است
کد خبر: 4120706
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

جهاد تبیین نیازمند موقعیت‌شناسی است

امام جمعه دیباج با بیان اینکه عنصر جهاد تبیین نیازمند موقعیت‌شناسی است، گفت: در این راستا مقام معظم رهبری نیز بر حضور آگاهانه و تشخیص درست تأکید دارند.

جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین قریب بلوک، امام جمعه دیباج، شب گذشته، 18 بهمن در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین شود.

امام جمعه دیباج با تأکید بر اینکه دشمنان قصد دارند تا مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند متذکر شد: جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه شوم دشمنان است.

وی ادامه داد: عنصر جهاد تبیین نیازمند موقعیت‌شناسی است که در این راستا مقام معظم رهبری نیز بر حضور آگاهانه و تشخیص درست تأکید دارند.

حجت‌الاسلام قريب بلوک مهمترین حربه دشمنان را قراردادن مردم مقابل نظام برشمرد و افزود: هر کس باید به اندازه توانایی خود در جهاد تبیین شرکت کند.

به گفته وی؛ یکی از وظایف قرآنی که خداوند متعال به اصحاب شریعت تکلیف کرده تبیین رسالت‌های جبهه حق است که آن رسالت‌ها را پنهان نکنند.

امام جمعه دبیاج با اشاره به جهاد تبیین حضرت زینب افزود: حضرت زینب(س) یکی از قهرمانان جهاد تبیین در جهان اسلام است.

به گفته وی؛ در دوران اسارت اهل بیت در شام فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای یزیدیان وسیع بود که در این راستا دشمن در آن دوران تمام فضای جامعه را در اختیار داشت اما حضرت زینب(س) همان فضای مسموم دشمن را به نفع اهل بیت برگرداند که مهمترین شاخصه آن حضرت شجاعت و شهامت بوده است.

امام جمعه دبیاج با اشاره به اینکه کسانی می‌توانند در جبهه جهاد تبیین خوش بدرخشند که شجاعت و شهامت داشته باشند متذکر شد: جهاد در برابر دشمنان در حوزه تبیین تهاجمی است و حضرت زینب(س) در همان مجلس خطبه‌ای خواند که چارت تبلیغاتی دشمن را با خطبه خود از بین برد.

انتهای پیام
captcha