مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب و تجلیل از مردان جهادگر برگزار شد
کد خبر: 4120731
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب و تجلیل از مردان جهادگر برگزار شد

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و بزرگداشت ولادت حضرت علی(ع) و مقام پدر در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاببه گزارش ایکنا اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۹ بهمن‌ماه، در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و بزرگداشت ولادت حضرت علی(ع) و مقام پدر در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی بودن و داشتن پشتوانه مردمی را به عنوان ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: حضور میلیونی مردم در مبارزه با استبداد طاغوت و استکبار با رهبری های داهیانه امام امت، موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید و همه انسان های آزاده به آن فخر و مباهات می‌ورزند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلی حیات طیبه و تحقق بخشیدن به حاکمیت اسلام در تمامی جنبه های فردی و اجتماعی را از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: برخورداری از پشتوانه عظیم فقه شیعی، حاکم سازی فرهنگ توحیدی، شکل گیری بر مبنای نظم و انضباط انقلابی، ماهیت ضد سلطه طلبی و ضد امپریالیستی را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی می‌توان نام برد که با وجود مسیر پر فراز و نشیب و توطئه های دشمنان با صلابت به پیروزی رسید.

اوچی‌اردبیلی با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب اسلامی شاهد ریزش‌ها و رویش ها بودیم، افزود: برخی از افراد نتوانستند انقلاب را همراهی نمایند و البته رویش های جدید و موفقیت های حیرت انگیز در عرصه های مختلف روی داد و از حیث مولفه های قدرت، یکی از قدرتمندترین ارتش های دفاعی جهان را به همراه پایگاه مردمی دارا هستیم و بر ما تکلیف است این موفقیت ها را بین خودمان و آحاد مختلف جامعه تبیین و اطلاع‌رسانی نماییم.

وی با تاکید بر اینکه امام علی(ع) در جهان به عنوان یک شخصیت سیاسی قرین با عدالت شناخته می‌شود، تاکید کرد: بشریت، همانندی برای امام علی(ع) سراغ ندارد و دوستداران ایشان نیز، تنها مسلمانان نیستند.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل، در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد و اقسام عدالت با تکیه بر کلام حضرت علی(ع) در نهج البلاغه پرداخت و فهم عمیق از امور، درک حقایق، داوری نیکو و راسخ بودن در بردباری را از لوازم نیل به عدالت برشمرد.

 وی تاکید کرد: بنابر فرمایش امام علی(ع)، هیچ چیز جامعه را مانند عدالت ورزی، آباد نمی‌کند و عدالت جز لاینفک نظام جمهوری اسلامی  است.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم از مردان جهادگر و برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی واحد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha