رژیم صهیونیستی در تدارک يورش به مسجدالاقصی در ماه رمضان
کد خبر: 4121169
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

رژیم صهیونیستی در تدارک يورش به مسجدالاقصی در ماه رمضان

پلیس رژیم صهیونیستی برای فراخوان 4 گروهان ذخیره وابسته به یگان مرزبانی با هدف استقرار نیروهایش در مسجدالاقصی در قدس آماده می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هدف دشمن صهیونیستی از این فراخوان اجرای طرح سالیانه تشدید تعرض به مسجدالاقصی است، حال آنکه مقامات امنیتی و نظامی اسرائیلی از انجام این طرح به شدت نگران هستند، زیرا بیم آن می‌رود که فراخوان مذکور به درگیری گسترده با فلسطینیان بینجامد.

در همین راستا، کانال 11 عبری زبان تلویزیون اسرائیل گزارش داد که پلیس صهیونیستی طی چند روز آینده رزمایش شبیه‌سازی یورش به مسجدالاقصی را به اجرا درمی‌آورد.

این منبع افزود که ارزیابی جدید اوضاع و شرایط امنیتی حکایت از افزایش سه برابری هشدارها در مورد اجرای عملیات‌های مقاومتی در سه هفته اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.

این منبع تأکید کرد دلیل افزایش این هشدارها تشدید حملات ارتش صهیونیستی به کرانه باختری است.

تبریک عملیات شهادت‌طلبانه در قدس

همچنین خبر دیگری از فلسطین حاکی است که گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌هایی عملیات شهادت‌طلبانه امروز در قدس را که به کشته و زخمی شدن 9 صهیونیست منجر شد، تبریک گفتند.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات آن را پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین از جمله جنایت اخیر در اردوگاه عقبه جبر در اریحا دانست.

قاسم تصریح کرد که این عملیات بار دیگر ثابت کرد که ملت فلسطین در کنار مقاومت ایستاده و از سرزمین خود در مقابل اشغالگران دفاع خواهد کرد.

وی اظهار کرد که ضربات متوالی جوانان قهرمان فلسطینی به اشغالگران، دلیلی واضح و روشنی است بر اینکه ملت فلسطین از تصمیمات جائرانه دشمن ترس و هراسی ندارد و خیزش این ملت متوقف نخواهد شد.

از سوی دیگر، طارق عزالدین، سخنگوی جهاد اسلامی هم ضمن تبریک این عملیات، تأکید کرد که عملیات امروز در قدس بار دیگر ثابت کرد که ملت فلسطین به مقاومت علیه اشغالگران تا بیرون راندن آنان از این سرزمین ادامه می‌دهد.

عزالدین اشاره کرد که این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایات دشمن علیه ملت و مقدسات فلسطین بود و اشغالگران در این سرزمین هرگز امنیت و آرامش نخواهند داشت.

همچنین جنبش مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که این عملیات در راستای پاسخ طبیعی ملت فلسطین به جنایات دشمن انجام گرفت و بر حق این ملت در مقاومت در برابر اشغالگران تا بیرون راندن آنان از این سرزمین تأکید کرد.

این جنبش اعلام کرد که موفقیت مبارزان فلسطینی در رسیدن به مرکز شهر قدس، شکست نهادهای امنیتی اسرائیلی و ناتوانی آنان در مقابله با تاکتیک‌های مقاومت را می‌رساند.

انتهای پیام
captcha