تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام
کد خبر: 4121906
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام

جلسه تجلیل از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در محل سالن جلسات ستاد سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام برگزار شد.

سردار قدرت کریمیان، جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار قدرت کریمیان، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در محل سالن جلسات ستاد سپاه امیر المؤمنین (ع) برگزار شد، گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر امید واهی دشمنان را به یأس تبدیل کرد و نشان داد که مردم به انقلاب و اسلام و ولایت‌ فقیه علاقه‌مند هستند و هیچگاه از آرمان‌های امام راحل (ره) دست نخواهند کشید.

سردار کریمیان افزود: سرمایه اصلی کشور رضایت‌مندی مردم است و با همکاری ادارات و نهاد‌ها می‌توان لبخند رضایت را بر لبان مردم جاری کرد که در این راستا همه ما تکلیف داریم. در این زمینه اقدامات خوبی در استان ایلام انجام شده که پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه‌های آبرسانی نمونه‌ای از این موفقیت‌هاست.

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از آغاز هفته بسیج به مدت دو هفته با مشارکت ادارات و نهاد‌ها با هدف خدمت‌رسانی به مردم و عشایر و محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار برگزار شد که در این رزمایش ۳۰۰ گروه جهادی بسیجی حضور داشتند و با کمک به ادارات و نهاد‌ها خدماتی از قبیل اعزام تیم‌های پزشکی و دامپزشکی به روستا‌ها و عشایر مرزنشین، واکسیناسیون رایگان دام‌ها، ایجاد غرفه‌های اقتصاد مقاومتی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و سازندگی، طرح‌های آبرسانی و مسکن روستایی اجرا شد.

در پایان این جلسه از مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره عشایری، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صداوسیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هلال احمر با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha