برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در خوی
کد خبر: 4123239
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در خوی

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه شهدای آذربایجان غربی از آغاز اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در خوی خبر داد، گفت: این رزمایش فرصتی ارزشمند برای خدمت به اقشار محروم جامعه است.

نشست  مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی دژم، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، اول اسفند در بازدید از روند فعالیت گروه‌های جهادی در کمپ‌های اسکان اضطراری خوی، از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: بدین وسیله فرصتی برای خدمت به اقشار کم‌برخوردار و محروم جامعه به دست آمده است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت گروه‌های جهادی و تخصصی، اضافه کرد: این رزمایش به مناسبت هفته مهندس به مدت پنج روز در منطقه زلزله‌زده خوی برگزار می‌شود، که از روز گذشته اجرای آن آغاز شده است.

دژم با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در خوی نیز اجرا می‌شود، گفت: این رزمایش از 30 بهمن آغاز شده و تا 5 اسفند ادامه پیدا می‌کند.

وی به اعزام گروه‌های جهادی، ارائه خدمات فنی مهندسی،  مشاوره رایگان با حضور نماینده دستگاه‌های اجرایی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی طرح عمران روستا، توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه، ارائه خدمات پزشکی رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، تجلیل از مهندسان و گروه‌های جهادی اشاره کرد.

دژم با اشاره به اینکه، سازمان بسیج عمران و معماری آذربایجان غربی در کنار مردم آسیب‌دیده از زلزله خواهد بود، ادامه داد: برگزاری میز مشاوره فنی و مهندسی در مساجد، برگزاری میز خدمت ویژه سازندگان و مالکان، اعزام گروه‌های نظارتی به نقاط محروم و کم‌برخوردار به همراه تیم ارزیاب، مرمت و بهسازی منزل محرومین از جمله اهداف این سازمان در رزمایش است.

انتهای پیام
captcha