آغاز ثبت‌نام «کاروان راهیان نور دانشجویی» در کردستان
کد خبر: 4123754
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

آغاز ثبت‌نام «کاروان راهیان نور دانشجویی» در کردستان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان از آغاز ثبت‌نام کاروان‌های زیارتی راهیان نور دانشجویی خبر داد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند تا 13 اسفند فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

راهیان نور

حاتم شهابی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ثبت‌نام کاروان‌های زیارتی راهیان نور دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان کردستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان تا 13 اسفندماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، افزود: دانشجویان در سفر معنوی چهار روز در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان با اشاره به اعزام دانشجویان در قالب دو گروه بانوان و آقایان بیان کرد: آقایان از 15 تا 18 اسفند و بانوان از 16 تا 19 اسفندماه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان با مراجعه حضوری به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در کاروان راهیان نور اقدام کنند و یا از طریق سامانه ره‌نورد اقدام کنند.

شهابی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا، تلگرام و روبیکا با آیدی‌های بانوان Rahyannoorr@ و آقایان Rahiannor_baradaran‌@ می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha