وداع با پیکر معاون وزیر ورزش در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4124074
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

وداع با پیکر معاون وزیر ورزش در کرمان برگزار شد

آیین وداع با پیکر مرحوم اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان، شامگاه چهارم اسفندماه با حضور گروه‌های جهادی و مردم در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

وداع با پیکر معاون وزیر ورزش در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین وداع با پیکر مرحوم اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش، شامگاه چهارم اسفندماه با حضور گروه‌های جهادی و مردم در گلزار شهدای کرمان برگزار و سپس پیکر مرحوم احمدی برای تشییع به تهران منتقل شد.

مرحوم احمدی، عصر چهارم اسفندماه با همراهی وزیر ورزش و جمعی دیگر با بالگرد عازم شهرستان بافت بود که بالگرد دچار سانحه شده و سقوط کرد. در این حادثه دیگر سرنشینان بالگرد دچار مصدومیت شدند.

سیدمحمد صابری، رئیس اورژانس کرمان، امروز، پنجم اسفندماه درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش بیان کرد: هوشیاری وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حدود هشت است، اما جای نگرانی وجود ندارد و بهبودی حاصل خواهد شد. همچنین هوشیاری مدیران کل استان‌های تهران و آذربایجان‌شرقی بالاست و نیاز به تکمیل اقدامات درمانی دارند.

به گفته رئیس اورژانس کرمان تاکنون سه نفر از ۱۸ مصدوم حادثه سقوط بالگرد از جمله مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ترخیص شده‌اند و ۱۵ نفر از بیماران در بیمارستان بستری و تحت نظر هستند.

پیش از این خبری مبنی بر خونریزی مغزی وزیر ورزش و جوانان و حال وخیم مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ آذربایجان‌شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گزارش شده بود.

انتهای پیام
captcha