توسعه تئاتر عروسکی در هرمزگان را در دستور کار قرار می‌دهیم
کد خبر: 4125108
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مدیرکل ارشاد هرمزگان:

توسعه تئاتر عروسکی در هرمزگان را در دستور کار قرار می‌دهیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تئاتر عروسکی در کشور و استان مورد ظلم واقع شده است، گفت: در آینده به گسترش این نوع تئاتر که در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت بیشتر می‌پردازیم.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 9 اسفند، در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس، اظهار کرد: آنچه در این جشنواره شاهد بودیم نمایش وحدت و همدلی تمامی مسئولین و همکاران بود. با همت همکاران اداری، مسئولان سطح استان و حضور پرشور هنرمندان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور پرشور مردم و کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

وی با اشاره به بازگشایی فرهنگسرای طوبی پس از 3 سال تعطیلی، تصریح کرد: این فرهنگسرا را به شکل یک انباری و خرابه تحویل گرفتیم و خوشحالیم که امروز با نام علی بن موسی‌الرضا(ع) با همراهی جوانان مستعد و حرفه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر استان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به حضور پرجوش دانش آموزان در این جشنواره، عنوان کرد: این حضور ما را بر این داشت تا بیشتر به تئاتر عروسکی بپردازیم به خصوص که این بخش از تئاتر مورد ظلم واقع شده است.

جهانگیری در پایان عنوان کرد: این جشنواره پس سه 3 سال وقفه و تعطیلی و یک دوره برگزاری در خارج از استان دوباره به هرمزگان بازگشت.

یادآور می‌شود: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 6 تا 9 اسفندماه 1401 در 3 سالن تماشاخانه آفتاب، تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha