برگزاری جلسه کارگروه تولید مضامین ترویجی با رویکرد حفظ قرآن
کد خبر: 4125817
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

برگزاری جلسه کارگروه تولید مضامین ترویجی با رویکرد حفظ قرآن

پانزدهمین جلسه کارگروه تولید مضامین تبلیغی و ترویجی قرآنی با رویکرد حفظ قرآن در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه تولید مضامین تبلیغی و ترویجی قرآنی با رویکرد حفظ

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پانزدهمین جلسه کارگروه تولید مضامین تبلیغی و ترویجی قرآنی با رویکرد حفظ قرآن کریم برگزار شد.

در این جلسه ابتدا طرح‌نامه و فیلم‌نامه‌های دریافتی برای تولید پویانمایی با موضوع «حفظ قرآن کریم» بررسی شد و حاضران ضمن نقد و ارزیابی طرح‌ها، پیشنهادات خود را در راستای ارتقای کیفی طرح‌نامه‌ها ارائه کردند.

همچنین انتخاب گزاره و مضمون اصلی، گروه سنی هدف، برگزاری نشست هم‌اندیشی جهت بهره‌گیری از نظرات متخصصان هنری و محتوایی برای انتخاب قالب، شیوه اجرایی و مضامین نهایی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از جمله حاضران در این جلسه باید به حسین سلیمانی، مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم، محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن، محمدحسین فریدونی، مشاور دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مدیر گروه معارف شبکه قرآن و معارف سیما، مشاور محتوایی و پژوهشی معاونت قرآن و عترت، معاون دبیرخانه ستاد طرح ملی حفظ قرآن و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha