برگزاری جشن «استقبال از بهار» از سوی مؤسسه قرآنی سرای نیکان
کد خبر: 4126176
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

برگزاری جشن «استقبال از بهار» از سوی مؤسسه قرآنی سرای نیکان

جشن استقبال از بهار مؤسسه قرآنی سرای نیکان با عنوان «هفت سین» همراه با سرود دسته‌جمعی 140 قرآن‌آموز خردسال مؤسسه در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

جشن استقبال از بهارناهید معماری، مدیر مؤسسه سرای نیکان در گفت‌و‌گو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه نیمه شعبان، جشنی با عنوان «هفت‌سین» با محوریت معرفی فعالیت‌های قرآن‌آموزان خردسالان مؤسسه، 16 اسفندماه از ساعت 15 در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور حدود 400 نفر از مجموع والدین و قرآن‌آموزان مؤسسه در این برنامه، ‌ادامه داد: اجرای قرآن، شعرخوانی «ای ایران»، سرود دسته جمعی 140 نفر از  قرآن‌آموزان خردسالان مؤسسه، نمایش قطار قرآنی، اجرای سرود انتظار با خردسالان 4 تا شش سال، نمایش موزیکال کودکانه و خلاقانه و دعوت از گروه تواشیح نورالساجدین از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این جشن است.

معماری افزود: در این برنامه به منظور تقویت عزت نفس نونهالان مجموعه، ارائه فعالیت‌های سال تحصیلی قرآن‌آموزان و ارتقای خلاقیت، شرایطی ایجاد شده تا قرآن‌آموزان این فضا را تجربه کنند و لذا تمامی برنامه‌ها با همراهی و حضور قرآن‌آموزان خردسال، انجام خواهد شد. 

وی از همکاری و تعامل مدیریت فرهنگسرای ولاء تشکر و قدردانی کرد و گفت: اجرای این برنامه نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی قرآن‌‌آموزان سرای نیکان خواهد بود تا سایر مجموعه‌ها (با دعوت در مناسبت‌های مختلف) از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

معماری در پایان به ارائه گزارش از فعالیت‌های مؤسسه پرداخت و ادامه داد: سرای نیکان، دوره‌های آموزشی حفظ مفهومی و کاربردی قرآن را ویژه کودکان (گروه سنی سه تا شش سال) با رویکرد مفاهیم تربیتی برگرفته از قرآن برگزار می‌کند. این مؤسسه آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی را در قالب نوین و قابل فهم برای نسل نوجوان و قابل پذیرش برای عموم جامعه، ارائه می‌دهد.

یادآور می‌شود، مؤسسه سرای نیکان شهرری در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان شهرری، جنب مسجد فیروز‌آبادی، پلاک ۸۲ قرار دارد. همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۵۵۹۶۸۰۵۵-۵۵۹۶۳۹۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha