اختتامیه سی و چهارمین دوره یادواره «میلاد نور» برگزار می‌شود + اسامی برترین‌ها
کد خبر: 4126737
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

اختتامیه سی و چهارمین دوره یادواره «میلاد نور» برگزار می‌شود + اسامی برترین‌ها

آیین اختتامیه سی و چهارمین دوره یادواره «میلاد نور» در دو بخش بزرگسالان و معلمان مؤسسه میقات‌القرآن، همزمان بانیمه شعبان برگزار می‌شود.

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریمبه گزارش ایکنا، آیین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم یادواره «میلاد نور» مؤسسه میقات‌القرآن تهران در دو بخش بزرگسالان(آقایان بالای 16 سال) و معلمان مؤسسه میقات‌القرآن، همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

این مراسم که صبح فردا، 17 اسفندماه از ساعت 9 تا 11 در دفتر مرکزی شعبه برگزار می‌شود، با تلاوت محمدامین نوروزی، حائز رتبه نخست رشته ترتیل آغاز می‌شود و سپس گروه تواشیح یکی از شعب فرعی مؤسسه( شعبه 14 معصوم) و گروه همخوانی شعبه مرکزی به اجرای قطعاتی در مدح حضرت مهدی موعود(عج) می‌پردازند.

سپس محمدرضا نصیری‌نسب، حائز رتبه نخست رشته سخنرانی این دوره از مسابقات به بیان نکاتی با موضوع مهدویت و انتظار می‌پردازد و در ادامه این مراسم از برگزیدگان این دوره‌ها به تفکیک رشته‌ها تجلیل می‌شود و سپس محسن احمدی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) مولودی‌خوانی خواهد کرد.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ و ۱۵ جزء و سخنرانی (به مدت پنج دقیقه در مرحله مقدماتی) با محوریت موضوع امیرالمؤمنین(ع) و در بخش معلمان با رشته سخنرانی با موضوع مهدویت برگزار شد.

اسامی برگزیدگان این دوره بدین شرح است؛

فهرست معلمان برگزیده یادواره میلاد نور

فهرست برگزیدگان منتخب یادواره میلاد نور

همچنین مرحله نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن یادواره میلاد نور ویژه نوجوانان، ۲۳ دی‌ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) به میزبانی شعبه سلمان فارسی کرج در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ ۱، ۳ و ۵ جزء انجام شد.

مؤسسه میقات‌القرآن در میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی،خیابان شهید جوادیان (قلمستان) قرار دارد.

انتهای پیام
captcha