پیام مدیرکل بنیاد شهید ایلام به مناسبت سالگرد بمباران هوایی روستای ماربره
کد خبر: 4127161
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

پیام مدیرکل بنیاد شهید ایلام به مناسبت سالگرد بمباران هوایی روستای ماربره

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالگرد «بمباران هوایی روستای ماربره» با صدور پیامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حمله ناجوانمردانه را گرامی داشت.

جمال اسدیبه گزارش ایکنا از ایلام، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالگرد «بمباران هوایی روستای ماربره» با صدور پیامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حمله ناجوانمردانه را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

در تاریخ نوزدهم اسفندماه ۱۳۶۳ لکه سیاهی دیگر در تاریخ معاصر تا ابد بر تارک پیشانی عاملان و حامیان رژیم بعث عراق باقی خواهد ماند، این جنایت و هزاران جنایت دیگر نتیجه حمایت‌های دولت‌های به ظاهر حامیان حقوق بشر است بعد از سال‌ها هنوز قلب مردم ایلام را می‌آزارد.

چه کسی جوابگوی خون‌های به ناحق ریخته اطفال، زنان و مردان روستای ماربره خواهد بود همانا که امروز مدعی حمایت از حقوق بشر هستند آیا کور شده‌اند یا کر، که نه می‌بینند و نه می‌شنوند.

به لطف خداوند متعال، ملت ایران بر حق است و حق هم همیشه پیروز و ماندگار می‌ماند به امید روزی که پرچم جمهوری اسلامی ایران به یاری خداوند متعال و به حق خون‌های به ناحق ریخته جوانان این مرز و بوم بر فراز همه نقاط دنیا برافراشته شود.

اینجانب در سالگرد «بمباران هوائی روستای ماربره»، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حمله هوائی ناجوانمردانه را گرامی داشته و با درود به روح پاک و مطهر همه شهدای والامقام به ویژه شهدای روستای ماربره، همنشینی با اولیاء الهی را برای آنان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha