همکاری گروه‌های جهادی کرمان و پلیس در تعطیلات نوروزی
کد خبر: 4128110
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

همکاری گروه‌های جهادی کرمان و پلیس در تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمان موضوع محوری طرح نوروزی امسال را کنترل تصادفات و حوادث دانست و گفت: امسال علاوه بر همکاری با نهادهای مختلف، برای اجرای بهتر این طرح و حفظ جان مردم گروه‌های جهادی پای کار هستند.

نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز، ۲۳ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد ۶۱۱ شهید نیروی انتظامی و تشکر از خبرنگاران برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن در سالی که گذشت، گفت: نتیجه هم‌افزایی اصحاب رسانه و مأموریت‌های پلیس آرامشی است که امروز در جامعه وجود دارد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه نوروزی در کرمان برای برقراری نوروزی امن، برای مردم و مهمانان نوروزی، تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های طرح نوروزی مربوط به چهارشنبه آخر سال است که از مردم درخواست داریم با پلیس همکاری کرده و بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند. حضور مقتدرانه پلیس نیز برای جلوگیری از رفتارهای مخاطره آمیز است تا شبی شاد برای هموطنان رقم بخورد.

سردار ناظری با تأکید بر برخورد جدی با کسانی که برای خرید و فروش و یا ساخت مواد محترقه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، افزود: تاکنون در استان مشکلی به‌وجود نیامده اما اگر اتفاقی رخ دهد تمام دست‌اندرکاران واقعه ریشه‌یابی شده و با همکاری دستگاه قضا با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان موضوع محوری طرح نوروزی امسال را موضوع ترافیک، کاهش و کنترل تصادفات و حوادث دانست و ادامه داد: علاوه بر همکاری با نهادهای مختلف، برای اجرای بهتر این طرح و حفظ جان مردم امسال گروه‌های جهادی پای کار هستند؛ موکب‌ها نیز راه‌اندازی شده است. همچنین کنترل هوشمند رفتار رانندگان به‌ویژه در مناطق حادثه‌خیز در دستور کار پلیس است و اگر راننده‌ای رفتار مخاطره‌آمیز داشته باشد با او برخورد می‌شود.

وی با اشاره به کنترل جدی پلیس برای مقابله با خودروهای شوتی، برخورد با سارقین و پیشگیری از سرقت در ایام نوروز اظهار کرد: در حوزه هوشمندسازی پلیس نیز اقدامات خوبی انجام شده و ارتباط ۱۲۰ مرکز در استان از طریق سامانه الکترونیکی با دستگاه قضا انجام می‌شود. همچنین گشت‌های هوشمند در مراکز گشتی وجود دارد و پلیس ۳۱ خدمت الکترونیکی در موضوعات مختلف به مردم ارائه می‌کند.

سردار ناظری در پایان به ارائه گزارشی از اقدامات یک ساله گذشته پلیس پرداخت و گفت: کاهش جرائم خشن، کاهش سرقت‌ها، افزایش ۷۰ درصدی مبارزه با اراذل و اوباش، مقابله با کالا و سوخت قاچاق، افزایش کشف جرایم سایبری و ... از جمله دستاوردهای پلیس کرمان در یک سال گذشته است.

انتهای پیام
captcha