پیام نوروزی پیشکسوت قرآنی کشور + فیلم
کد خبر: 4128910
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸

پیام نوروزی پیشکسوت قرآنی کشور + فیلم

بهروز یاریگل، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی فرارسیدن سال نو و تقارن آن به بهار قرآن را تبریک گفت.

بهروز یاریگل مدرس و پیشکسوت قرآنی کشور
به گزارش ایکنا، بهروز یاریگل، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی تصویری فرارسیدن سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را تبریک گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و ادب خدمت همه برادران و خواهران قرآنی، سال 1402 را صمیمانه به همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. سالی که با ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن مصادف شده است را به فال نیک می‌گیریم.
انشاالله سعی کنیم در سال جدید همه ما در امر تلاوت و آموزش قرآن کریم جدیت بیشتری به خرج دهیم تا بتوانیم در این امر موفق شویم.
همچنین همه برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایداری آن دعا کنیم.

یادآور می‌شود بهروز یاریگل از مدرسان قرآن کریم است که بیش از 30 سال از عمر خود را صرف جلسه‌داری، آموزش قرآن، داوری، سفرهای تبلیغی و ترویجی به کشورهای مختلف و ... کرده است.
او از سن ۱۰ سالگی و با شنیدن تلاوت سوره حج و فجر مرحوم عبدالباسط به قرائت قرآن علاقه‌مند شد تا اینکه در سال‌های اول انقلاب با اولین استاد قرآنی خود «استاد میرزایی» آشنا شد.
یاریگل در سن ۱۸ سالگی به جایی رسید که نخستین جلسه قرآن خود را برگزار کرد و طی این جلسه قرآنی هر آنچه را که یاد گرفته بود به قرآن‌آموزانش که بسیاری از آنها از خود او هم بزرگ‌تر بودند آموزش ‌داد و آن جلسه قرآنی پس از گذشت بیش از ۳۰ سال هنوز هم ادامه دارد.
 
انتهای پیام
captcha