۱۵هزار بسته معیشتی در ایلام بین نیازمندان استان توزیع شد
کد خبر: 4129211
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

۱۵هزار بسته معیشتی در ایلام بین نیازمندان استان توزیع شد

آیین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

۱۵هزار بسته معیشتی در ایلام بین نیازمندان استان توزیع شد

به گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، ۲۹ اسفندماه در آیین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام گفت: امروز تفاوت نیروی‌های خدوم در نیروی‌های نظامی کشور با بهره‌گیری از نور معنویت و خدمت صادقانه از جمله سپاه مقتدر قابل مقایسه با هیچ نیروی نظامی در سطح جهان نیست.

وی گفت: نقش‌آفرینی مجاهدانه‌ سپاه در حوادث مختلف از حمله سیل و زلزله و همین کرونا بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بوده است و همچنین از خودگذشتگی‌های سپاه و تلاش نیرو‌های خدوم سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله در کمک‌های مومنانه فراموش نشدنی است.

استاندار ایلام گفت: یکی از چالش‌هایی که در استان داشتیم آبرسانی در مناطق محروم است که با ورود بسیج سازندگی و سپاه ۱۲۸ روستا در راستای اجرای طرح آبرسانی در مدار کار قرار گرفت و بنا داریم که این تعداد به ۲۰۰ روستا در استان افزایش یابد.

علی ملک‌زاده، مسئول بسیج سازندگی استان نیز با اشاره به شرایط معیشتی خانواده‌های کم برخودار گفت: در پی تاکید مقام معظم رهبری توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های کم برخودار استان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: وقتی این کار شروع شد در ابتدا مشکلاتی داشتیم، ولی الان یک جامعه هدفمند در سپاه امیرالمومنین داریم و امروز در بیست و هفتمین رزمایش ۱۵ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود و در کنار آن توزیع البسه نیز داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: یک قرارگاه با گروه‌های جهادی در این راستا داریم و همچنین اردو‌های جهادی در همه حوزه‌ها داشتیم و در بحث محرومیت زدایی در بازه زمانی کمتر از ده ماه استان برتر هستیم.

مسئول بسیج سازندگی استان در پایان گفت: صندوق‌های مردم یار در مناطق کم برخوردار برای اشتغال ایجاد کردیم که وام‌های قرض الحسنه دولت هم به کمک این صندوق‌ها آمدند تا کار به شکل بهتری انجام شود.

انتهای پیام
captcha