برنامه «نفحات» شبکه قرآن و میزبانی از قاریان + عکس
کد خبر: 4129257
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
از امشب پخش می‌شود

برنامه «نفحات» شبکه قرآن و میزبانی از قاریان + عکس

برنامه تلویزیونی نفحات شبکه قرآن و معارف سیما از امشب اول فروردین 1402 با محوریت معرفی قاریان برگزیده کشورمان به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه نفحات همزمان با نوروز 1402 و در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف معرفی و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با قاریان برگزیده کشور در 30 قسمت، هر شب پخش می‌شود.

برنامه نفحات در هر قسمت میزبان یکی از استادان و قاریان نام آشناست، از جمله این قاریان و استادان می‌توان به عباس سلیمی، شهریار پرهیزکار، محمدرضا صلحجو، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدحسین سبزعلی، منصور قصری‌زاده، احمد مرادی، مهدی عادلی، مسعود سیاح‌گرجی، مهدی غلام‌نژاد، حامد ولیزاده و ... اشاره کرد.

محمدهادی صلح‌جو، که خود از قاریان ممتاز کشور است، میزبانی از دیگر قاریان و نیز اجرای برنامه نفحات را برعهده دارد.

از قسمت‌های جذاب برنامه نفحات پخش تلاوت‌های استادان قرآنی در دهه‌های قبل است که خاطرات این قاریان پیشکسوت از دوران جوانی و تلاوت‌های دهه‌های 60 و 70 آنان شنیدنی است.

برنامه نفحات کاری از گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا امینیان از امشب، اول فروردین 1402 هر شب ساعت 22:15 بر روی آنتن این شبکه می‌رود.

پیش‌بینی می‌شود که این برنامه تلویزیونی همانند برنامه بشری شبکه قرآن و معارف سیما در سال 1393 که در آن برنامه نیز جمعی از قاریان قرآن حضور داشتند، با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شود.

انتهای پیام
captcha