«قهرمانان معمولی» مهمان نوروزی مردم می‌شوند
کد خبر: 4129355
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
آغاز پخش یک مجموعه مستند از شبکه یک

«قهرمانان معمولی» مهمان نوروزی مردم می‌شوند

مجموعه مستند «قهرمانان معمولی» به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری از سه‌شنبه، اول فروردین پخش خود را از شبکه یک آغاز می‌کند.

«قهرمانان معمولی» میهمان نوروزی مردم می‌شوند

به گزارش ایکنا، مجموعه مستند «قهرمانان معمولی» به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری، به عنوان جدیدترین محصول مرکز مستند سوره در ایام نوروز 1402مهمان مخاطبان رسانه ملی می‌شود.

بر اساس این گزارش مجموعه مستند 13 قسمتی «قهرمانان معمولی» از امشب سه‌شنبه 1 فروردین‌، هر شب ساعت 24:00 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت 11:00 است.

هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان پخش از لوگو و تیزر «قهرمانان معمولی» که طراحی و ساخت آن به ترتیب برعهده پوریا هنزکی و مریم کیومرثی بوده است، رونمایی شد.

مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده 3 کارگردان این مجموعه مستند هستند که در استان‌های فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، گیلان، سیستان و بلوچستان و تهران جلوی دوربین رفته است.

«قهرمانان معمولی» روایتی مستند از زندگی افرادی است که نقش خود را در بهبود وضعیت جامعه پیدا کرده‌اند. این اثر قصه افرادی را به تصویر می‌کشد که در نقاط مختلف ایران آزمون و خطاهای انفرادی در زندگی داشتند و در مقطع و جایگاهی که به یک سود و منفعتی رسیده‌اند، آن را از یک فعالیت شخصی به مردم منطقه یا کل ایران تعمیم داده‌اند.

مخاطبان در این مجموعه مستند با داستان زندگی کشاورز، دامدار، معلم، کارآفرین، ورزشکار، روحانی و جهادگری آشنا می‌شوند که دور از پایتخت زندگی و مساله‌محور عمل می‌کنند.

اولین قسمت از «قهرمانان معمولی» با نام «آتون» به قصه «طیبه آتون» بانوی 28 ساله از روستای کلاب وسطی، شهرستان دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دارد که زندگی خود را از دل کتاب‌ها و قصه‌ها پیدا می‌کند. او این قصه‌ها را سینه به سینه روستا به روستا در دل جنگل‌های بلوط برای بچه‌ها می‌خواند و دنیای بچه‌ها را با قصه‌های بزرگ، رنگی می‌کند.

مجموعه مستند «قهرمانان معمولی» در ایام نوروز 1402 هرشب ساعت 24:00 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت 11:00 خواهد بود.

مهدیه موحدی‌فر

انتهای پیام
captcha