تلاش تایلند برای جذب گردشگران مسلمان در ماه رمضان
کد خبر: 4129749
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

تلاش تایلند برای جذب گردشگران مسلمان در ماه رمضان

با شروع ماه رمضان در تایلند از روز پنجشنبه مسئولان تایلندی تلاش بیشتری برای جذب مسلمانان به تایلند از طرق مختلف کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از CTN News، بسیاری از ادارات دولتی در منطقه «پوکت» بسته‌های کوچکی از غذا و آب تهیه کرده‌اند تا در زمان افطار توزیع شود.

تقریباً 20 درصد از جمعیت محلی در این منطقه مسلمان هستند.

کارمندان و مدیران ارشد فرودگاه بین‌المللی پوکت که برای سازمان فرودگاه‌های تایلند (AoT) کار می‌کنند نیز به چندین مسجد محلی بسته‌های مواد غذایی هدیه دادند.

اخیراً مقامات تایلندی سعی در جذب بازدیدکنندگان مسلمان بیشتری داشته‌اند. هفته گذشته، مسئولان وزارت گردشگری (DoT) و فعالان گردشگری برای بحث در مورد چگونگی طرح بازاریابی برای گردشگران مسلمان ملاقات کردند.

تایلند رتبه چهارم را در میان کشورهای غیر اسلامی محبوب برای گردشگران مسلمان دارد.

به گفته آتوک فراسنمون، رئیس بخش توسعه جاذبه‌های گردشگری دپارتمان گردشگری تایلند(DoT)، مسافران مسلمان احتمالاً از شهرهایی مسلمان‌پسند مانند بانکوک، چیانگ مای و کرابی دیدن می‌کنند.

فراسنمون افزود: مسلمانان فعالانه به دنبال اقامتگاه‌ها و مراکز غذاخوری با گزینه‌های حلال و خدمات جانبی مانند نمازخانه هستند. دپارتمان گردشگری اهمیت جذب بازدیدکنندگان مسلمان را می‌شناسد و به دنبال ایجاد محیطی است که تا زمانی که گردشگران مسلمان اینجا هستند، احساس خوبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: این بخش فقط روی طرحی برای جذب گردشگران مسلمان کار نمی‌کند و مقامات دولتی و کارکنان صنعت خدمات را هم برای پذیرایی از بازدیدکنندگان مسلمان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha