پویش «ستاره‌های زمین» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4129875
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان

پویش «ستاره‌های زمین» در گلستان برگزار می‌شود

دستیار استاندار گلستان در امور قرآن از برگزاری جلسات خانگی قرآن با عنوان پویش «ستاره‌های زمین» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

پویش ستاره‌های زمین جلسات خانگی قرآن

سیدمصطفی حسینی واعظ، دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی در گفت وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری جلسات خانگی قرآن با عنوان «ستاره‌های زمین» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی افزود: این پویش برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود و قرار است در این پویش همه خانواده‌ها بر سر سفره افطار، به‌صورت جمعی سوره «قدر» بخوانند. این پویش یک جلسه خانگی و خانوادگی قرآن کریم است که در نهایت سادگی، همدلی، شیرینی، راحتی، آسانی و با صمیمیت برگزار می‌شود.

حسینی واعظ با بیان اینکه هدف اصلی این پویش برگزاری یک جلسه قرآن خانگی و ایجاد تجربه زیستی شرکت در جلسه قرآن خانگی است، گفت: این پویش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و می‌تواند زمینه‌ای برای برگزاری جلسات خانگی قرآن و استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی باشد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش ستاره‌های زمین می‌توانند فیلم و عکسهای خود را به سایت پویش به نشانی setare114.ir ارسال کرده و بعد از قرعه کشی و در روز عید فطر ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی هدیه داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha