صنایع‌دستی کردستان شهرت جهانی دارد
کد خبر: 4130561
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

صنایع‌دستی کردستان شهرت جهانی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: تولیدات ارزشمند صنایع‌دستی استان زبانزد عام و خاص است و شهره جهانی دارد.

بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و مراسم نوروزگاه

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان امروز، 10 فروردین در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و برنامه‌های نوروزگاهی که با همراهی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و فرماندار سنندج برگزار شد، گفت: کردستان، استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان است که همواره گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی استان نیز موجب جذب گردشگران فراوانی به ‌سوی این منطقه شده است، افزود: توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به‌ عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال‌ و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه هنرمندان کردستانی در سطح ملی و بین‌المللی مطرح بوده همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، یادآور شد: امیدواریم با حمایت‌های لازم و برنامه‌ریزی درست، گامی مثبت برای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان در حوزه صنایع‌دستی استان برداریم.

انتهای پیام
captcha