درهای باغ لاله کرج به روی گردشگران باز شد
کد خبر: 4130574
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

درهای باغ لاله کرج به روی گردشگران باز شد

نهمین جشنواره لاله‌های کرج روز پنجشنبه با حضور شهردار و مدیران شهری کرج در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج گشایش یافت.

باغ لاله کرج

به گزارش ایکنا از البرز، نهمین جشنواره لاله های کرج روز پنجشنبه با حضور شهردار و مدیران شهری کرج در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج گشایش یافت.

علی قاسمپور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰۰ هزار گل لاله در ۲۰ واریته رنگارنگ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج کاشته شده و این مجموعه از امروز به صورت رسمی میزبان گردشگران است.

قاسمپور با اشاره به اینکه جشنواره لاله‌ها با ماهیت گردشگری و شاخص فرهنگی- اجتماعی در بوستان شهید چمران کرج راه‌اندازی شده است، افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی در کاشت، حفظ و نگهداری پیازهای لاله‌ها داشت و گل‌دادن لاله‌ها با مشخصات فنی استاندارد، گواه همین موضوع است.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره لاله‌های کرج به عنوان نماد جانفشانی و رشادت‌های پنج هزار و ۲۱۹ شهید این خطه قهرمان‌پرور فعال شده است، گفت: از 6 ماه گذشته مراحل اجرایی و آماده‌سازی این جشنواره آغاز شد که برخورد مناسب با بازدیدکنندگان، رعایت قوانین و شئونات اخلاقی در کنار ایجاد نظم ورودی و خروجی‌ها در راستای سهولت در تردد بازدیدکنندگان از مواردی است که به آن توجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان با توضیح اینکه جشنواره لاله‌ها به عنوان نماد هویت‌ساز برای کلانشهر مطرح شده است، گفت: باغ گل‌های پارک چمران به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجموعه‌های گردشگری و تفریحی شهر کرج در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام
captcha