افطار در حین بازی فوتبال در لیگ ایتالیا + فیلم
کد خبر: 4131153
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

افطار در حین بازی فوتبال در لیگ ایتالیا + فیلم

افطار سفیان امرابط، بازیکن مراکشی تیم فیورنتینا در بازی این تیم با اینترمیلان در وقفه‌ای کوتاه ناشی از حضور کادر پزشکی در زمین و اقدام هم‌تیمی او لوکا رانیری به منظور فراهم کردن این فرصت واکنش گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، لوکا رانیری، بازیکن ایتالیایی تیم فیورنتینا در بازی این تیم با اینترمیلان، دست به اقدامی زد که توجه پیشکسوتان شبکه‌های اجتماعی و هواداران فوتبال در سراسر جهان را به خود جلب کرد. بسیاری این اقدام وی را پیامی آشکار به فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص توجه به شرایط بازیکنان مسلمان در ماه رمضان ارزیابی کرده‌اند.

لوکا رانیری، بازیکن ایتالیایی فیورنتینا در بازی این تیم با اینترمیلان در لحظات پایانی این بازی اقدام به تمارض کرد و در پی توقف بازی و ورود کادر پزشکی به زمین، سفیان امرابط بازیکن مراکشی فیورنتینا فرصت یافت تا روزه خود را افطار کرد. این واقعه در جریان بازی تیم فیورنتینا مقابل میزبان خود تیم اینترمیلان در بیست و هشتمین دوره لیگ ایتالیا روی داد.

اگرچه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از اقدام رانیری به دلیل تمارض وی در لحظات پایانی بازی و متوقف ساختن جریان بازی انتقاد کرده‌اند، اما شماری از کاربران نیز با تمجید از تصمیم وی خواهان توجه مسئولان لیگ ایتالیا به بازیکنان مسلمان موجود در این لیگ و لحاظ کردن شرایط ویژه آنها در زمینه برنامه‌ریزی مسابقات شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha