همه مسئولان در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند
کد خبر: 4131436
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

همه مسئولان در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: همه مسئولان در مقابل فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند و بایستی پاسخگو باشند و بی‌تفاوت از کنار منکرات عبور نکنند.

جلسه امر به معروف و نهی از منکربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، ۱۵ فروردین‌ماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشگین شهر با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: تمام‌ مسئولان در مقابل این فریضه الهی مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و بی‌تفاوت از کنار منکرات عبور نکنند.

امام جمعه مشگین شهر افزود: متاسفانه برخی فضاها در سطح شهرستان از لحاظ فرهنگی و آسیب های اجتماعی فضای مناسبی نیست و مسئولان نباید از کنار چنین فضاهایی که موجب از بین رفتن فرهنگ اسلامی و منطقه می شود بی تفاوت عبور کنند.

سرهنگ اختری، فرمانده سپاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشگین شهر نیز در ادامه اظهار کرد: انجام کار فرهنگی با تولیدات محتوایی ویژه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و ادارات و نیز برگزاری جلسات علمی و تخصصی ویژه جهت تشریح طرح جامع عفاف و حجاب با مراکز علمی و دانشگاهی از اولویت های ستاد شهرستان است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده گشت ارشاد ویژه مسئولان با حمایت رئیس ستاد و دادستان شهرستان جهت بررسی مشکلات رایج راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha