پیام قدردانی فرمانده سپاه تهران بزرگ در پی تولید برنامه تلویزیونی محفل
کد خبر: 4132372
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

پیام قدردانی فرمانده سپاه تهران بزرگ در پی تولید برنامه تلویزیونی محفل

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر تولید برنامه تلویزیونی محفل و پخش از شبکه سه سیما قدردانی کرد.

پیام قدردانی فرمانده سپاه تهران بزرگ در پی ساخت برنامه تلویزیونی محفل

به گزارش ایکنا، سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در پیامی به رئیس سازمان صدا و سیما از اهتمام رسانه به تولید برنامه قرآنی و پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است؛

برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی، رئیس محترم سازمان صدا و سیما سلام علیکم

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

با احترام؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات؛ به استحضار می‌رساند در ایام ماه مبارک رمضان شاهد تولید و پخش برنامه قرآنی پر محتوا، جذاب، نوآورانه، با نشاط و مردمی «محفل» از شبکه سه سیما هستیم که به فضل الهی مورد اقبال عمومی و نیز جامعه قرآنی قرار گرفته است، این نشان از آن دارد که اگر در شبکه‌های صدا و سیما و توسط تهیه‌کنندگان، با کارشناسی و ابتکارات ویژه به مباحث قرآنی و دینی پرداخته شود، زمینه‌سازی و جریان‌سازی برای انس و ارتباط عمومی با قرآن کریم فراهم می‌شود.

بدین‌وسیله ضمن تقدیر و تشکر از این رویکرد قرآنی شبکه سه سیما و نیز حمایت و پشتیبانی جنابعالی از تولید این نوع برنامه‌ها، امیدواریم با اهتمام جدی و ویژه همه شبکه‌های صدا و سیما به موضوعات قرآنی و دینی، شاهد ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ناب قرآن کریم و مکتب حیات بخش اهل بیت علیهم السلام در جامعه و نیز الگو دهی به سایر کشورها باشیم.

سرتيپ پاسدار حسن حسن‌زاده
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ

انتهای پیام
captcha