نشست برنامه‌ریزی مراسم روز قدس در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4132728
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

نشست برنامه‌ریزی مراسم روز قدس در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

نشست برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس در چهارمحال‌وبختیاری برگزار و بر برپایی باشکوه این مراسم تأکید شد.

نشست برنامه ریزی روز قدس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری امروز ۲۹ فروردین‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه گرامیداشت روز قدس هر سال با شکوه‌تر از سال قبل در جای‌جای جهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: چشم امید مستضعفین جهان و مردم مظلوم فلسطین به این حضور ماست و هر جا این مشارکت پررنگ‌تر و پرشکوه‌تر باشد، امیدافزایی در بین ملت مظلوم نیز بیشتر خواهد بود و ناامیدی دشمن را در پی دارد.

وی با ذکر اینکه مردم ولایت‌مدار چهارمحال‌وبختیاری نیز در تمامی سال‌ها بصیرت و آگاهی خود را ثابت کرده‌اند، ادامه داد: این حضور را در مناسبت‌های مختلف بارها مشاهده کرده‌ایم و حضور مردم شهرکرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته نه‌تنها کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر بود.

حسین‌میرزایی بیان کرد: مردم نسبت به ائمه معصومین(ع)، ولایت فقیه، شهدای اسلام و انقلاب و گفتمان فاخر انقلاب اسلامی و امامین انقلاب عشق می‌ورزند. آنان دوستدار راه و سیره شهدا هستند و حضور در صحنه مردم استان ما در ایران زبانزد است.

وی با تصریح اینکه امسال نیز مردم با حضور بانشاط خود در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ استان رقم خواهد زد، گفت: روز قدس امسال به دلیل اعتراضات و اغتشاشات سال گذشته اهمیت بیشتری دارد چرا که دشمن از طریق این ناآرامی‌ها به دنبال آن بود که بگوید مردم با نظام نیستند و دیگر علاقه‌ای به انقلاب ندارند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: امروز خیلی‌ها در داخل و خارج کشور تلاش می‌کنند و چشم دوخته‌اند تا بگویند حضور مردم در صحنه کمرنگ شده است لذا هر فردی در هر جایگاه و موقعیتی تلاش کند که روز قدس امسال در چهارمحال‌وبختیاری به یادماندنی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پایان گفت: تلاش کنیم که حضور مردم در روز قدس پرشور و نشاط باشد و همه ظرفیت‌ها از جمله شب‌های قدر، منبرها، رسانه‌ها و ... برای اطلاع‌رسانی دقیق و دعوت از مردم برای راهپیمایی روز ۲۵ فروردین استفاده شود.

در ادامه، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فلسطین نقطه کانونی جهان اسلام است، اظهار کرد: این مسئله، ظرفیت خوبی برای ملت‌های مسلمان است تا گرد این محور یک اجتماع بزرگ و جهانی علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل دهند.

وی با ذکر اینکه امسال ۲۵ فروردین‌ماه همزمان با روز ۲۳ ماه رمضان برای بزرگداشت و راهپیمایی روز قدس اعلام شده است، ادامه داد: بر این اساس، راهپیمایی روز قدس در این روز از ساعت ۱۰ صبح در استان همزمان با سراسر کشور از مسیرهای تعیین شده آغاز و به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرکرد مرکز استان، راهپیمایی دشمن‌شکن قدس از چهارراه بازار به سمت خیابان ولی‌عصر(عج) و به سمت خیابان سعدی برگزار می‌شود؛ سپس، راهپیمایان روزه‌دار در مصلی امام خمینی(ره) اجتماع می‌کنند که سخنران کشوری مراسم مصلی شهرکرد معاون پارلمانی رئیس‌جمهور است.

وی در پایان تأکید کرد: از دستگاه‌های مختلف از جمله بانک‌ها و مدارسی که در خیابان‌های اصلی قرار دارند انتظار می‌رود نسبت به فضاسازی شهری و میدانی محوطه و سردرب‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha