مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان اعلام شد
کد خبر: 4133519
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان طی اطلاعیه‌ای ساعت و مسیر برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را در گلستان و مرکز استان را اعلام کرد.

راهپیمایی روز قدس در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان طی اطلاعیه‌ای ساعت و مسیر برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را در گلستان و مرکز استان را اعلام کرد.

این مراسم در گرگان مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام (ره) - میدان شهرداری - خیابان شهدا - چهارراه شهدا و مصلای وحدت برگزار می‌شود.

همچنین این مراسم در سایر مراکز شهرستان‌های استان نیز به شرح زیر است:

گنبدکاووس، ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد قائمیه به طرف مصلی، بندرگز ساعت ۱۱ از مقابل مسجد محمدیه به طرف مسجد جامع، کردکوی ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجدجامع تا مصلی، بندرترکمن ساعت ۱۰ از میدان مختومقلی تا چهارراه شهید کاسب، گمیشان ساعت ۱۱ از میدان امام علی(ع) به طرف مصلی، آق‌قلا ساعت ۱۰ از میدان وحدت تا میدان قدس، علی آبادکتول ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد محمدیه به طرف مصلی، آزادشهر ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل سپاه تا مصلای خاتم الانبیا، رامیان ساعت ۱۱ از میدان امام علی(ع) به طرف مصلی، مینودشت ساعت ۱۰:۳۰ از میدان مرکزی تا مصلی، کلاله ساعت ۱۰ مسجد جامع- میدان احمدی، خیابان فراغی - میدان امام (ره)، گالیکش ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای خیابان گلزار شهدا به طرف مصلیمراوه‌تپه ساعت ۱۰:۳۰ از میدان مرکزی به طرف مصلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha