افتتاح 45 واحد مسکونی در مهاباد
کد خبر: 4134622
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

افتتاح 45 واحد مسکونی در مهاباد

رئیس بنیاد مسکن اسلامی مهاباد گفت: ۴۵ واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم افتتاح ۴۵ واحد مسکن روستایی مهاباد با حضور جعفر برزگر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد، در این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در حاشیه افتتاح این طر‌ح‌ها اظهار کرد: مسکن روستای خاتون باغ به نمایندگی از ۴۵ واحد مسکن دیگر این شهرستان امروز افتتاح شد.

حنیف سلامت با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است، اظهار کرد: برای احداث این منازل برای هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در قبال اجرای این طرح بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان توسط مالکان سهم آورده بود که با احتساب آن در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان برای ساخت این واحدها هزینه شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد اضافه کرد: امروز همچنین طرح آسفالت روستای حاج علی‌کند با هزینه ۱۳ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح از محل اهدای قیر رایگان اجرا شده است، اظهار کرد: این طرح شامل پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت است که ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط دهیاری تامین اعتبار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
captcha