شهدا سرآمد مردان عصر ما هستند
کد خبر: 4135697
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

شهدا سرآمد مردان عصر ما هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس همچنین کسانی که در مقابل داعش ایستادند و شهید شدند، سرآمد مردان عصر ما هستند.

شهدا سرآمد مردان عصر ما هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت، امروز 31 فروردین در مراسم یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، گفت: کسانی که در طول هشت سال دفاع مقدس، همچنین سال‌های مقابله با داعش به فیض شهادت نائل آمدند، به معنای واقعی کلمه در بین مردان عصر ما سرآمد هستند.

وی سردار حجازی را فرماندهی متفکر و اندیشمند دانست، چون به تعبیر بسیاری از بزرگان که از نزدیک ایشان را می‌شناختند، از نبوغ نظامی برخوردار بود، ادامه داد: چنین مردان پرآوازه‌ای را ما در کشورمان پرورش داده‌ایم، ولی نسل جدید شناخت چندانی از آنها ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه دشمنان از این مردان دلیر کشورمان واهمه دارند، اضافه کرد: سردار حجازی مخلصانه در کنار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ایستاد، در مقابل داعش مقاومت کرد.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در ایران اسلامی مردانی همچون شهید قرنی، صیادشیرازی، سلیمانی و حجازی به‌صورت شبانه‌روزی در حال جهاد هستند، اضافه کرد: در سایه وجود چنین مردان شجاعی است، که ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه و تهاجم همه‌جانبه کشورمان در امنیت کامل به سمت تعالی و پیشرفت در حرکت است.

انتهای پیام
captcha