حل معضل آب از اتفاقات بزرگ در چهارمحال‌وبختیاری است
کد خبر: 4135915
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

حل معضل آب از اتفاقات بزرگ در چهارمحال‌وبختیاری است

امام‌جمعه موقت شهرکرد حل معضل آب را از اتفاقات بزرگ استان در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: مسئله آب دغدغه مردم و دلسوزان بود اما با آمدن این دولت، مسائل و مشکلات از نزدیک پیگیری و به صورت آبرومندانه این مسئله حل شد.

سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام‌جمعه موقت شهرکرد امروز دوم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شهرکرد با تبریک این عید به نمازگزاران، اظهار کرد: خوشا به حال کسانی که در این یک ماه دل در گرو بندگی خدا و عشق به دین و معنویت داشتند، مریدان پیامبر(ص) و آل ایشان که سعادت را از مسیر قرآن و عترت(ع) کسب می‌کنند.

وی با ذکر اینکه کمال و سعادت انسان در گرو اعتلای مقام انسانیت است ادامه داد: دین و آموزه‌های آن زمانی نتیجه می دهد که فرد مؤدب به آداب الهی باشد و مقررات دین را در ارتباط با خدا و تعامل با بندگان خدا رعایت کند.

فاطمی با استناد به مضمون حدیثی نبوی در مورد ویژگی‌های امام علی(ع)، بیان کرد: ایشان «امانتداری» و «راستگویی» را دو ویژگی مهم در میان خصایل اميرالمؤمنين(ع) معرفی می‌کنند و مورد توجه و تأکید قرار می‌دهند؛ همچنین در روایتی دیگر، لقمان به مدد همین دو خصلت یعنی ادای امانت و صدق گفتار صاحب حکمت شد، پیداست که این دو ویژگی سبب تمایز انسان از سایر مخلوقات می‌شود که هر فردی در هر کسوت و منصبی باید به این مهم توجه داشته باشد.

امام‌جمعه موقت شهرکرد در خطبه دوم نماز عید فطر در شهرکرد با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت برپایی گردهمایی‌های قرآنی و معنوی بود، گفت: خوب است که این محافل و مجالس باشکوه عبادی در طول سال نیز با علاقه‌مندی تداوم یابد و مساجد و نمازهای جمعه و جماعت و نیز محافل قرآنی رونق داشته باشند.

فاطمی با قدردانی از مردم به‌ویژه هم‌استانی‌ها برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: مردم در این روز بار دیگر حمایت خود را از رهبری و اهداف امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اعلام کردند؛ زهی سعادت و افتخار که ملت ایران از فراز و نشیب‌ها و امتحانات، آبرومندانه ایمان و اعتقاد خود را به منصه ظهور می‌رساند و به جهانیان ثابت می‌کند که به اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی و خون شهدا وفادار است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با حل مشکلات قدردان مردم باشند، توضیح داد: خوشبختانه مسئولان کارهای زیربنایی گسترده‌ای در دست انجام دارند و اتفاقات بزرگی برای استان ما در این دولت رقم خورده است.

فاطمی حل معضل آب را از اتفاقات بزرگ استان در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: مسئله آب دغدغه مردم و دلسوزان بود اما با آمدن این دولت، مسائل و مشکلات از نزدیک پیگیری و به صورت آبرومندانه این مسئله حل شد که به مسئولان خداقوت می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha