نگاه کارفرمایان به کارگر باید نگاه انسانی و شخصیتی باشد
کد خبر: 4137043
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
امام جمعه شهرستان آق‌قلا

نگاه کارفرمایان به کارگر باید نگاه انسانی و شخصیتی باشد

امام جمعه شهرستان آق‌قلا گفت: یکی از مشکلاتی که کارگران دارند نداشتن امنیت شغلی است به هر بهانه‌ای پیمانکار یا کارفرما می‌تواند کارگر را اخراج و حق و حقوق آنها را کم و زیاد کند لذا باید نگاه کارفرمایان به کارگر نگاه انسانی و شخصیتی باشد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی، امام جمعه شهرستان آق‌قلا ضمن با تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری مدظله العالی در استان مازندران گفت: ایشان سالها در سمت امام جمعه از اسلام، انقلاب و مکتب اهل‌بیت(ع) دفاع کرد و شهادت بهترین پاداش بود که خداوند نصیبش کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته سلامت گفت: شهدای سلامت کسانی هستند که با تمام توان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، خدمات و فعالیت‌های مدافعان سلامت قابل تقدیر است و در حافظه مردم خاطره خوبی باقی خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان آق‌قلا با سخنی از پیامبر اکرم(ص) گفت: منزلت کارگران در ردیف انبیاست و اسلام مقام کارگر بسیار ارزشمند و کارگر را شهید زنده توصیف می‌کند، کارگران سرمایه ملی هستند و می‌توانند بر رشد تمدن کمک کنند، دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: یکی از مشکلاتی که کارگران دارند نداشتن امنیت شغلی است به هر بهانه‌ای پیمانکار یا کارفرما می‌تواند کارگر را اخراج و حق و حقوق او را کم و زیاد کند لذا باید نگاه کارفرمایان به کارگر نگاه انسانی و شخصیتی باشد.

همچنین در پایان اقامه نماز جمعه با حضور امام جمعه آق‌قلا از کارگران نمونه تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha