آثار اولیه فیلم و فیلمنامه جشنواره ایثار معرفی شدند
کد خبر: 4137180
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

آثار اولیه فیلم و فیلمنامه جشنواره ایثار معرفی شدند

محسن قیصری، مهدی فیوضی و سعید الهی آثار رسیده به بخش مسابقه فیلم‌های مستند نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار را بررسی و انتخاب کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار، گروه انتخاب بخش مسابقه فیلم‌های مستند جشنواره متشکل از محسن قیصری، مهدی فیوضی و سعید الهی از میان 209 عنوان مستند ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، آثار منتخب خود را برای حضور دردو بخش اصلی و بخش ویژه انتخاب کردند.

گروه انتخاب بخش فیلم‌های مستند از میان فیلم‌های ارسال شده به جشنواره تعداد 24 فیلم را برای حضور در بخش مسابقه اصلی و تعداد 19 عنوان فیلم مستند را نیز برای حضور در بخش مسابقه ویژه مستند معرفی کردند.

آثار بخش ویژه از میان تولیدات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور و یا تولیدشده از سوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده و دارای مضامینی با عنوان حجاب و عفاف، نماز و نیایش و آثار مرتبط با مضامین تولید دانش‌بنیان است.

مرحله نهایی نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری از 28 اردیبهشت تا سوم خرداد امسال از سوی اداره کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha