جامعه کار و تولید سیستان‌و‌بلوچستان به آرمان‌های انقلاب و شهدا وفادار هستند
کد خبر: 4137249
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

جامعه کار و تولید سیستان‌و‌بلوچستان به آرمان‌های انقلاب و شهدا وفادار هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: جامعه کار و تولید این استان سیستان‌و‌بلوچستان همواره وفادار به آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی و شهدا هستند و این موضوع را در اتفاقات اخیر کشور بار دیگر به اثبات رسانده‌اند.

نشست مدیرکل کار وتعاون با رئیس بنیاد شهید سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان امروز، 9 اردیبهشت‌‌ماه، در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان که به‌مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: در طی 15 ماه اخیر، رویکرد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تکریم مردم به‌خصوص جامعه ایثارگری در نقاط مختلف استان متمرکز شده است.

وی افزود: همانطور که بارها به آن اشاره شده است، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و جان فشانی‌های ایثارگران است و برای همه مسئولان تلاش برای حفظ ارزش‌ها و پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام و تکریم ایثارگران سرافراز واجب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان دفاع از حق و حقوق کارگران را مورد تأکید قرار داد و افزود: با اقدامات انجام شده، مطالبات معوق قشر کارگری استان از 9 به 3 ماه کاهش پیدا کرده است و این فرایند تا بهبود کامل شرایط معیشتی این قشر شریف ادامه دارد.

آرامش همچنین نقش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را در سیستان و بلوچستان ستودنی بیان کرد و گفت: کارگران در کنار کارفرمایان معنا پیدا می‌کنند و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسالت اصلی خود را حمایت از رشد تولید و ارتقای بهره‌وری می‌داند.

وی در ادامه گفت: جامعه کار و تولید این استان همواره وفادار به آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی و شهدا هستند و این موضوع را در اتفاقات اخیر کشور بار دیگر به اثبات رسانده‌اند.

محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد شهدای کارگری گفت: قشر کارگری از صدر اسلام تاکنون مورد احترام بزرگان دین و انقلاب بوده و است و باید برای جلب رضایت‌مندی آنان همواره کوشید.

وی افزود: تقویت «فرهنگ کار» در کشور بخصوص استان سیستان و بلوچستان ضروری است، چون موجب پویایی و پیشرفت جامعه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با قدردانی از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به ارائه خدمات به جامعه ایثارگری، اظهار کرد: در این اداره‌کل بنا بر ارزیابی صورت گرفته و همچنین بازخورد گزارش‌های مردمی، تکریم خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان بنحو مطلوب انجام شده و جزو دغدغه‌های این مجموعه به‌شمار می‌رود.

ناظری در ادامه به وضعیت اشتغال جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 800 نفر بیکار در جامعه هدف وجود دارد که بعضا توانایی انجام فعالیت را دارند و باید با همکاری دستگاه‌های دست‌اندرکار و بخش خصوصی به آنها کمک کرد.

انتهای پیام
captcha