دوره آموزشی «ولایت‌شناسی» در خرم‎آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4137478
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

دوره آموزشی «ولایت‌شناسی» در خرم‎آباد برگزار می‌شود

دوره آموزشی «ولایت‌شناسی» با موضوعات ولایت فقیه، ولایت مطلقه فقیه، ولایت‌پذیری، امام‌شناسی و تبیین مباحث آخرالزمانی در بحث مدیریت جهانی از سوی مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان برگزار می‏‌شود.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از لرستان، مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان در راستای جهاد تبیین، اقدام به برگزاری یک دوره فشرده ۱۵ ساعته در خصوص «ولایت‌شناسی» شامل موضوعات ولایت فقیه، ولایت مطلقه فقیه، ولایت‌پذیری، امام‌شناسی و تبیین مباحث آخرالزمانی در بحث مدیریت جهانی کرده است.

کلاس‌ها حداکثر در چهار روز با تدریس سهیل کیارش از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی لرستان برگزار می‎شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ می‌توانند با واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۰۹۷۲۷۲ به نام مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کلاس‌ها در محل مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان واقع در خرم‌آباد، خیابان انقلاب، کوچه ۱۰ آراسته، تقاطع ۱۶ متری برگزار می‎شود و زمان و ساعت برگزاری کلاس‌ها با نظرسنجی از ثبت‌نام‌کنندگان و در زمان مناسب برگزار خواهد شد و در پایان دوره، برای شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر صادر می‌شود.

متقاضیان شرکت در این دوره‌ فشرده می‎توانند جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۱۵۲۸۶۴۹  تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۰۱۵۷۵۱۱۷۴ در ایتا پیام بدهند.

انتهای پیام
captcha