توزیع اعتبارات استانی در سفر رئیس‌جمهور باید عادلانه باشد
کد خبر: 4138662
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
امام جمعه لنده:

توزیع اعتبارات استانی در سفر رئیس‌جمهور باید عادلانه باشد

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل گفت: سفر آینده رئیس‌جمهور به استان باید در معرفی درست مشکلات بیان شود و برخی شهرستان‌ها نورچشمی استان نباشند و در توزیع خدمات سفر ریاست جمهوری باید منطبق بر عدالت باشد.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با تأکید به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیونددهنده با امام زمان(عج) باشد. تقوای کامل آن است که باید در دفاع از دین و اجرای آن در سبک زندگی بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه مسئولان دولت باید در کنار خدمات ارزشمند خود نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش جدی صورت گیرد، افزود: فساد اداری و مالی یکی از چالش‌هایی است که باید دولتمردان نسبت به آن و برخورد قاطع با آن کوتاهی نکند. تولید کلید موفقیت یک کشور است و اگر به تولید توجه شود، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

امام جمعه لنده بیان کرد: گرانی و بی‌ثباتی در قیمت‌ها به‌خصوص قیمت مرغ گرم و افزایش قیمت آن باعث بی‌برنامگی و بی‌ثباتی مدیریتی است و باید مسئولان پاسخگو باشند و نگرانی مردم را بر طرف کنند. دولت به وعده‌های ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم باید توجه کند و مسئولان استان باید آخرین وضعیت مسکن ملی را برای مردم شفاف بیان کنند. سفر آینده رئیس‌جمهور به استان باید در معرفی درست مشکلات بیان شود و برخی شهرستان‌ها نورچشمی استان نباشند و در توزیع خدمات سفر ریاست جمهوری باید منطبق بر عدالت باشد. سفر ریاست جمهوری به سوریه باعث تقویت بیشتر روابط دیپلماتیک ایران و سوریه شده است و این مهم می‌تواند گره‌گشایی اساسی در حوزه روابط اقتصادی و اشتغالزایی باشد.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل تصریح کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با حضور روحانیون، متنفذین و افراد صاحب نفوذ برگزار شد، اما باید مردم و مسئولان برای اجرای مصوبات اجرایی این جلسات صورت گیرد. نقض روشن برخی از مصوبات این شورا در شهرستان تنها چند روز پس از برگزاری این جلسه در شأن مردم نیست و باید مصوبات این جلسه از سوی مردم و مسئولان اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha