دیدار معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خبرنگار ایکنا
کد خبر: 4138701
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

دیدار معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خبرنگار ایکنا

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خبرنگار ایکنا و طنزنویس به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی دیدار کرد.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خبرنگار ایکنا و طنزنویس دیدار کردبه گزارش ایکنا به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غریی، معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار مجتبی حاجی‌زاده با حضور هیئت همراه ضمن حضور در منزل سونیا بدیع، خبرنگار ایکنا و طنزنویس با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار، ضمن اشاره به اینکه، ادبیات انقلاب اسلامی، در تمام شئون خود اعم از طنز، روزنامه‌نگاری، ادبیات پایداری و ... ویژگی‌های مبرهن و خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: ادبیاتی که بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت، به‌معنای واقعی کلمه متعهد و دغدغه‌مند است.

وی با بیان اینکه هر فردی که در زمینه روزنامه‌نگاری فعال است، باید در راستای بیان مسائل و مشکلات مردم گام بردارد، به‌طوری‌که محافظه‌کاری آفت این حرفه است، ادامه داد: روزنامه‌نگاران باید در راستای تعالی انسان و رشد جامعه گام بردارند.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، طنز یکی از شاخه‌های مهم ادبیات به شمار می‌رود، که باید به شیوه‌ای هنرمندانه نقاط قوت و ضعف را به تصویر بکشد، ادامه داد: یک طنزنویس زبردست خواهد توانست با زبان شیرین سستی را از روح و جسم مسئولان دور کند و آنها را به کار جهادی وادار کند، سپس زمینه را برای تحقق ایران قوی فراهم کرده و جامعه را در مسیر تحقق شعار سال قرار دهد..

همچنین، سونیا بدیع، خبرنگار ایکنا در سال‌های اخیر حائز رتبه‌های برتر طنزنویسی و خبری در جشنواره‌های مختلف شده است.

انتهای پیام
captcha