همکاری هلال‌‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4139037
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

همکاری هلال‌‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای محرومیت‌زدایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با هدف تعامل و همکاری‌های متقابل برای محرومیت‌زدایی در استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل هلال‌‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، کاظم فلاحی‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در نشست هم‌اندیشی و همکاری دو جانبه، ضمن قدردانی از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با جمعیت هلال‌احمر در حوداث گذشته استان، اظهار کرد: با افزایش کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال‌احمر، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی هلال‌احمر میان محرومان و نیازمندان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته ‌است.

وی تعامل با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، استقبال و آمادگی هلا‌ل‌‌احمر برای همکاری در زمینه‌های معیشتی، بهداشتی، درمانی و عام‌المنفعه را اعلام کرد و گفت: امیدواریم با کمک و همکاری این دو مجموعه، خدمات خوبی به مردم در مناطق محروم کهگیلویه‌وبویراحمد ارایه دهیم.

در ادامه این دیدار، همچنین، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن تبریک هفته هلال‌احمر و تشکر از همه کارکنان، امدادگران و نجاتگران این جمعیت، اظهار کرد: همکاری با هلال‌احمر، باعث می‌شود کارهای بسیار خوب و مؤثری در زمینه محرومیت‌زدایی در استان انجام بگیرد.

وی افزود: با توجه به ارتباطات بسیار قوی هلال‌احمر با نیروهای داوطلب، می‌تواند در شناسایی و توزیع بسته‌های سلامت و معیشتی کمک کند تا این بسته‌ها به دست نیازمندان برسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اهداف خداپسندانه و انسانی هلال‌احمر، خواستار افزایش همکاری‌های متقابل هلال‌احمر با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان، آماده هرگونه همکاری با جمعیت هلال احمر در زمینه‌های محرومیت‌زدایی از جمله کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی و معیشتی در مناطق محروم استان است.

انتهای پیام
captcha