آیین تجلیل از معلمان نمونه کرمان برگزار شد
کد خبر: 4139122
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

آیین تجلیل از معلمان نمونه کرمان برگزار شد

به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

آیین تجلیل از معلمان نمونه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان و معلمان، امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با بیان اینکه در زندگی شهید مطهری سه نکته قابل توجه است، گفت: شهید مطهری از آغاز تا پایان زندگی خود با درس، معلمی و تعلیم و تعلم مأنوس بود و اگر بگوییم کل زندگی او صرف معلمی شد گزافه نیست.

وی افزود: شهید مطهری معلمی تمام عیار و بی‌نظیر هم در بیان و هم در قدرت ایمان برای نفوذ در روح دانش‌آموزان بود و کمتر کسی مانند ایشان پیدا می‌شود. معلم خوب معلمی است که هم اخلاق و رفتارش خوب باشد و هم اینکه بتواند زوایای درس را به‌گونه‌ای زیبا و جذاب مطرح کند که دانش‌آموز همه حواسش به معلم باشد و شهید مطهری به این امر معروف است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: نکته سوم در زندگی شهید مطهری این است که ایشان از کلاس درس اساتید برجسته‌ای همچون امام راحل بهره‌مند شد. در عالم علم کسانی رشد می‌کنند که اساتید برجسته‌ای داشته باشند و شهید مطهری از این امر بهره‌ برد.

در این مراسم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطراتی از دوران معلمی خود پرداختند و در پایان از ۹ معلم نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha