یادواره سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین» در انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4139691
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
۲۲ اردیبهشت‌ماه

یادواره سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین» در انزلی برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین از برگزاری هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار جواد دوربین جمعه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای بندرانزلی خبر داد.

سرادر حمزه فلاح، رئیس ستاد بزرگداشت یادواره شهید جواد دوربین

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار حمزه فلاح، رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: وظیفه داریم ضمن حفظ و ارتقای کیفیت مراسم‌های سنتی و متداول بزرگداشت شهدا، از روش‌های نوین و ابزار رسانه برای ترویج فرهنگ و سیره شهدا استفاده کنیم که برای نمونه بهره‌گیری از فضای مجازی و ظرفیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی خصوصاً در سطح مدارس و دانشگاه‌ها را می‌توان نام برد.

وی افزود: همه تلاش ما باید این باشد که دل‌های پاک جوانان از جمله دختران و پسران، جذب محافل و مجالس شهدا شود که اگر نسل جوان با شهدا، خصوصاً شهدای شاخص ارتباط بگیرند و مأنوس شوند، می‌توانیم بگوییم به نوعی از آسیب‌ها و بمباران‌های رسانه‌ای و مخرب دشمن محفوظ و در امان خواهند بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مراسم شهید مدافع حرم «جواد دوربین» محفلی است که رزمندگان و ایثارگران با یکدیگر دیدار می‌کنند و اقشار گوناگون جامعه با سلایق مختلف و خانواده‌ها خصوصاً جوانان در آن حضور می‌یابند و این‌هم از برکات وجودی و جاذبه شهیدان است.

سردار فلاح بیان کرد: شهید جواد دوربین در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری حضور داشت و مشتاق شهادت بود، ایشان 40 سال قبل به‌دنبال شهادت بود، بر مبنای آیه 33 سوره احزاب بر عهد خود با برادر شهیدش جمال و همرزمانش وفادار ماند و به آن جایگاهی که شایسته‌اش بود رسید.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار جواد دوربین خبر داد و گفت: هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار جواد دوربین روز جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در گلزار شهدای بندرانزلی با نوای مهدی سلحشور، ذاکر اهل بیت و سخنرانی سردار هامون محمدی، فرمانده جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

یادواره سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین» در انزلی برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha