ویژه‌برنامه «روز گیلان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود
کد خبر: 4141144
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

ویژه‌برنامه «روز گیلان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری «روز گیلان» در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 30 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برپایی سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری «روز گیلان» در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: ویژه‌برنامه «روز گیلان» در 30 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و برنامه های متنوع فرهنگی برای این روز در محل نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی بزرگداشت مفاخر ارجمند گیلان از جمله مرحوم آیت‌الله بهجت‌ فومنی، استاد احمد سمیعی‌ گیلانی پدر ویراستاری نوین ایران، محمد معین، رونمایی از آخرین تألیفات نویسندگان استان، تجلیل از خادمان و ناشران کتاب و نیز تجلیل از نوجوانان و جوانانی که در حوزه کتاب دارای مقام‌های برجسته هستند را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده مرتبط با روز گیلان در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یادآوری اینکه سی‌ ‌و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 20 تا 30  اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران با شعار «آینده خواندنی است» در حال برگزاری است، تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب امسال، حدود 10 ناشر از استان به صورت حضوری و حدود 20 ناشر به صورت مجازی شرکت دارند.

انتهای پیام
captcha