مازندران؛ آماده میزبانی اختتامیه چهاردهمین رویداد «بهار در بهار» + فیلم
کد خبر: 4142375
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

مازندران؛ آماده میزبانی اختتامیه چهاردهمین رویداد «بهار در بهار» + فیلم

مراسم اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار» با حضور ۲۲۴ متسابق خانم و آقا دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

تیزر اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار» منتشر شدبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران با عنوان بهار در بهار با حضور ۲۲۴ متسابق خانم و آقا دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

در این مراسم صد نفر از بانوان و ۱۲۴ نفر از آقایان قرآنی منتخب از تمامی استان‌ها در چهاردهمین مسابقات قرآن و نهج البلاغه برای کسب رتبه‌های برتر ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برهمین اساس تیزر اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار» از سوی دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران منتشر شد. 

این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ سه جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه برگزار می‌شود.

 
تیزر اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار» منتشر شد

 

انتهای پیام
captcha