یزد زیر سایه خورشید رفت
کد خبر: 4142400
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

یزد زیر سایه خورشید رفت

دبیر ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد از آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور 15 نفر از خادمان حرم رضوی در این استان خبر داد.

مجتبی حیدری، دبیر ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزدمجتبی حیدری، دبیر ستاد شانزدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان یزد در حاشیه آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در گفت‌وگو با ایکنا گفت: به مناسبت ورود این کاروان متشکل از خدام حرم رضوی برنامه‌های دهه کرامت در این استان آغاز شد.

وی از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید خبر داد و گفت: این جشن‌ها همزمان با آغاز دهه کرامت و با حضور خدام ولی‌نعمتمان حضرت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا(ع) در 10 کشور دنیا و در تمام استان‌ها و شهرهای ایران برگزار می‌شود.

حیدری ادامه داد: این رویداد عظیم فرهنگی توسط تشکل‌های نمونه مردمی در هر استان برگزار می‌شود و در استان یزد نیز، هیئت انصار ولایت دارالعباده، برای شانزدهمین سال متوالی عهده‌دار برگزاری این جشنواره است.

دبیر ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد هدف اصلی از حضور خدام رضوی را انتقال روح معنوی و ارتباط از راه دور مردم با امام هشتم خواند و بیان کرد: از امروز، 31 اردیبهشت ماه با آغاز دهه کرامت، میزبان 15 نفر از خدام آستان ملک‌پاسبان رضوی هستیم.

حیدری شعار جشنواره شانزدهم را «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» عنوان کرد: این شعار اتحاد و یکپارچگی مردم با هر دین و مذهبی در این جشنواره مردمی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha