نشست دبیران کانون‌های قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد + عکس
کد خبر: 4143180
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

نشست دبیران کانون‌های قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد + عکس

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: نشست و دوره آموزشی دبیران کانون‌های قرآن و عترت، مهدویت و هیئات مذهبی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از روز گذشته در بندرعباس آغاز شده است.

برگزاری نشست دبیران کانون‌های قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی + عکس

محمدجواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی و نشست سه روزه دبیران کانون‌های دانشجویی قرآن و عترت، مهدویت و هیئات مذهبی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: این نشست و دوره‌ آموزشی از روز دوم خردادماه آغاز شده و تا پنجم این ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه دارد.

باقری‌بیلندی افزود: در این دوره اساتید مطرح و شناخته‌ای همچون استاد محمد شجاعی، حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل مباحث آموزشی را ارائه خواهند داد. همچنین در این نشست‌ها مسئولان حوزه فرهنگی وزارت بهداشت نیز حضور دارند.

وی درباره اهداف برگزاری این نشست بیان کرد: از جمله اهداف این دوره آموزشی توانمندسازی دبیران کانون‌های دانشجویی و تبادل تجارب و احصاء ظرفیت‌های مشترک جهت تبیین، تبلیغ و ترویج معارف دینی و قرآنی و مهدویت در دانشگاه‌های علوم پزشکی است. هچنین بررسی راهکارهای اهتمام به فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی بخش دیگری از اهداف این نشست است. 

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: همزمان با این نشست آموزشی، اختتامیه ششمین جشنواره ملی صحیفه سجادیه دانشگاهیان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و برگزیدگان جشنواره در روز پنجشنبه چهارم خرداد در شهر بندرعباس برگزار می‌شود. در این مراسم شاهد حضور دبیران کانون‌ها و هیئات مذهبی دانشجویی خواهیم بود. 

باقری‌بیلندی همچنین اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست بازید شرکت‌کنندگان در قالب برنامه راهیان پیشرفت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در سطح استان هرمزگان خواهد بود. 

وی در پایان بیان کرد: در این نشست کارگاه‌های متعددی با حضور اساتید حوزه‌های مهدویت و قرآن و عترت برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha