انعقاد تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی تهران و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای
کد خبر: 4143376
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

انعقاد تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی تهران و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از همکاری مشترک قرآنی فی مابین اتحادیه و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از همکاری مشترک قرآنی بین اتحادیه و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان خبر داد و گفت: طی مراسمی، اولین خانه قرآنی زورخانه‌ای کشور با عنوان «زورخانه سجادیه بزرگ تهران» افتتاح شد.

وی افزود: این مراسم با حضور علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور پارلمانی، حقوقی و مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و با حضور اساتید، مدیران، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش پهلوانی به همت کمیته فرهنگی هیئت ورزش پهلوانی استان تهران در سجادیه بزرگ تهران برگزار شد.

دهقان تصریح کرد: در این مراسم تفاهم‌نامه مشترک و تعامل موسسات و تشکل های قرآن و عترت با باشگاه‌های ورزشی و زورخانه‌های استان تهران منعقد شد که طی آن بر استقرار موسسات در مجموعه‌های ورزشی که شرایط مناسب دارند و بر  مشارکت و تعامل موسسات و تشکل های قرآن و عترت با باشگاه‌های ورزشی و زورخانه‌های استان، تاکید شده است.

وی ادامه داد: آشنایی جوانان و نوجوانان به ورزش باستانی و جذب حمایت خیرین ورزش‌ پهلوانی از  فعالیت‌های قرآنی موسسات و تشکل‌‌های قرآنی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

یادآور می‌شود، این تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط  سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران و امیر عرب، رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران امضا شد.

انتهای پیام
captcha