سرمایه‌گذاری کلان دشمنان اسلام و نظام در رابطه با بحث نفوذ
کد خبر: 4143391
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

سرمایه‌گذاری کلان دشمنان اسلام و نظام در رابطه با بحث نفوذ

وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی گفت: دشمنان اسلام و نظام از اول انقلاب تا به امروز در بحث نفوذ سرمایه‌گذاری کلانی را انجام داده‌اند.

حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعاتبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی، سوم خردادماه، در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هدف امام خمینی(ره) از انقلابی که به‌وجود آورد این بود که آینده بشریت را در مسیر اسلام قرار دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در راستای منویات امام خمینی(ره) ایجاد شد و دارای عقبه اعتقادی، فکری و پژوهشی است، افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران در یک مسیر رو به رشد در حال حرکت است و دشمن نیز برای مقابله با آن طراحی‌های سنگینی را انجام می‌دهد.

مصلحی با بیان اینکه بیش از ۱۴ میلیون مقاله در خصوص افول آمریکا نوشته شده است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام از اول انقلاب تا به امروز در بحث نفوذ سرمایه‌گذاری کلانی را انجام داده‌اند. وی نفوذ موردی و جریانی را انواع نفوذ دانست و گفت: دشمن به خوبی می‌داند ملت ایران از لحاظ ذهن، فکر و تعقل سرآمد ملل سراسر دنیا است. وی هم‌چنین با اشاره به وضعیت علم در دنیای بشری، افزود: منشا و مبدا علم دنیای اسلام است.

اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز آزادسازی خرمشهر را یکی از وقایع مهم دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس مردم با ایمان و بی‌دفاع ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های قوی منطقه ایستادگی کرده و ثابت کردند که خون بر شمشیر پیروز است.

وی با بیان اینکه با فتح خرمشهر به دنیا ثابت شد که با ایمان می‌توان بر تجهیزات پیشرفته دنیا غلبه کرد، افزود: امروز نیز خرمشهرهای دیگری وجود دارد که می‌طلبد با اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری این خرمشهرها را آزاد کرده و به آغوش بکشیم.

چمنی به ضرورت توجه دانشگاهیان به جهاد علمی و فعالیت ویژه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاکید و تصریح کرد: امروز ایرانیان هم‌چنان در مدار قدرت ایستاده‌اند و با توکل به خدا قله‌های پیشرفت و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: آزادسازی خرمشهر از رخدادهای مهم تاریخ جنگ ایران و عراق بود که توسط رزمندگان اسلام انجام شد. وی افزود: طبق فرمایش امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد که این نشان از سنگینی و پیچیدگی موضوع بود.

حسنی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ما می‌توانیم در مقابل زیاده‌خواهی‌های زیاده‌خواهان دنیا بایستیم و از خود دفاع کنیم.

انتهای پیام
captcha