شهید «عبدالمهدی مغفوری» شهید شاخص بسیج رسانه کشور شد
کد خبر: 4143513
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

شهید «عبدالمهدی مغفوری» شهید شاخص بسیج رسانه کشور شد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه شهید «عبدالمهدی مغفوری» به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور معرفی شد، گفت: ساخت مستند و برگزاری سوگواره در سطح ملی درباره این شهید پیش‌بینی شده است

شهید عبدالمهدی مغفوریبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز، ۴ خردادماه در مراسم معرفی شهید شاخص بسیج رسانه کشور که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: هر کدام از شهدا به تنهایی یک رسانه تأثیرگذار و با نفوذ هستند مشروط به اینکه بتوانیم آنها را در قالب رسانه‌های مکتوب، رسانه ملی و فضای مجازی معرفی کنیم.
 
وی با بیان اینکه شهید مغفوری ویژگی‌های خاصی در لشکر ثارالله و کرمان دارد، اظهارکرد: شهید مغفوری در حوزه روابط عمومی، فرهنگی و تبلیغات فعال بود. او سخنوری بود که براساس دین، اهل‌بیت(ع) و قرآن حرف می‌زد.
 
سردار معروفی با اشاره به نفوذ معنوی و شخصیت عملگرا و تأثیرگذار شهید مغفوری، ادامه داد: به دلیل ویژگی‌های شهید مغفوری ایشان به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور معرفی شد و ساخت مستند و برگزاری سوگواره در سطح ملی درباره این شهید پیش‌بینی شده است تا بتوانیم شخصیت ارزشمند و عارف لشکر ثارالله را به زیبایی به جامعه معرفی کنیم زیرا با معرفی شهید مغفوری در نظام تربیتی، مکتب شهید سلیمانی معرفی می‌شود. 
 
گفتنی است، شهید عبدالمهدی مغفوری، از شهدای برجسته‌ای است که در سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد. مزار این شهید همواره میزبان زائران بسیاری است. شهید مغفوری به عرفان و معنویت مشهور است به گونه‌ای که «عارف لشکر ۴۱ ثارالله» لقب گرفت و شهید سلیمانی ایشان را «امامزاده کرمان» نامید.
انتهای پیام
captcha